पहिचानका लागि ‘माया लुकी लुकी’ गाएँ | Khabarhub Khabarhub

पहिचानका लागि ‘माया लुकी लुकी’ गाएँ


२० माघ २०७७, मंगलबार  

पढ्न लाग्ने समय : 4 मिनेट


0
Shares
  • change font
  • change font
  • change font

ए पिपलु कति दिन्छौ तिमी मात्रै छायाँ
मलाई पनि बन्न देऊ न एउटा सानो हाँगा,
मेरो परदेशी घर आउने बेला भो
म पनि त दिन सक्छु लुकी लुकी छायाँ
माया लुकी लुकी…

गीतकार आनन्द अधिकारीको शब्द, सङ्गीतकार आशीष अविरलको सङ्गीत तथा एरेन्ज र गायिका टीका प्रसाईंको स्वर रहेको यो गीतले युट्युबमा १० करोडभन्दा बढी दर्शक पाएको छ ।

नेपाली सुगम सङ्गीतमा कुनै एक गीतले यति धेरै दर्शक पाएको सम्भवत पहिलो हो । डान्सिङ नम्बरको यो गीतको भिडियोमा ‘कार्टुन क्रू फिचर’ छन् । गत शनिबारमात्र गायिका टीका, सङ्गीतकार तथा एरेन्ज अविरलसहित सङ्गीतकर्मीले केक काटेर खुसी मनाए गरे । यही सन्दर्भमा खबरहबले गायिका टीकासँग कुराकानी गरेको छ ।

‘माया लुकी लुकी’ ले १० करोड दर्शक पाउँदाको अनुभव कस्तो रह्यो ?

अहिलेसम्म जति गीतहरू रेकर्ड भएका छन्, सबैमा उत्तिकै मिहिनेत गरिएको छ । समयअनुसार लगानी गरिएको हुन्छ । गीतको शब्द, सङ्गीत, एरेन्जमेन्टदेखि भिडियो बनाउनेसम्मको एउटा खाका हुन्छ । एउटा गीत चल्नु र नचल्नुमा श्रोता र दर्शककै हात रहन्छ ।

यो गीतको अडियो बन्न डेढ वर्ष र भिडियो बन्न थप ९ महिना लाग्यो । एउटा गीत निर्माणमा आउने बाधा, चुनौती सबै कुराहरू यो गीतले भोगेको छ ।

मुख्य कुरा धैर्य रहेछ । गीतले भ्यूजको आधारमा सफलता पाएको छ । ‘माया लुकी लुकी’ लाई स्वदेश र विदेशमा बस्ने नेपालीले मात्र होइन, विदशीले पनि मन पराइदिनुभएको छ । यो हाम्रा लागि सन्तुष्टिको कुरा हो ।

के कुराले ‘माया लुकी लुकी’ गाउन प्रोत्साहित गर्‍यो ?

मैले ‘स्लो’ खालका, वियोगान्त गीत र अलिकति ‘फास्ट’ भए पनि ड्वेट गीतहरू गाइरहेकी थिएँ । समयअनुसार फरक खालको सोलो गीत गाउने मन थियो । स्टेजका कार्यक्रम र मेरो पहिचानको लागि पनि एउटा डान्सिङ नम्बरको गीत चाहिएको थियो ।

मेरा ड्वेट गीतहरू ‘नाइँ मलाई थाहा छैन’, ‘कर्के नजर’, ‘तिमी मलाई मनपर्छ’, ‘एउटा कुरा भनुम’ चलिरहेका थिए । मैले सोलो एलबम ‘मेलोडी’ पनि निकालिसकेकी थिएँ । ती एलबममा मेरा गीत नाँच्ने किसिमका थिएनन् । त्यही चाहना पूरा गर्न ‘माया लुकी लुकी’ गाएँ ।

यो गीत रेकर्ड गर्दाको कुनै रोचक स्मरण ?

यो गीत रेकर्डिङ गर्दा मेरो ‘सँगसँगै’ एलबमका गीतहरू रेकर्ड भइरहेका थिए । त्यही क्रममा मलाई स्लो टाइपको गीत चाहिएको थियो । सञ्जीव दाइ (गायक सञ्जीव पराजुली) लाई मैले ‘मेरो पनि गीत सुनिदिनु है’ भनेर सङ्गीतकार आशिष अविरल दाइ कहाँ पठाएको थिएँ ।

सञ्जीव दाइ हाम्रो ड्वेट गीत ‘कर्के नजर’ सुन्न आशिष दाइकहाँ जानुभएको थियो । आशिष दाइलाई ‘एउटा सिङ्गल कुनै गीत छ भने सुनाउन लगाउनु’ भनेकी थिएँ ।

सञ्जीव दाइले ‘ल तपाईंको गीत यस्तो छ’ भनेर स्थायी अलिकति रेकर्ड गरेर ल्याउनुभयो । त्यो गीतको ‘ए पिपलु कति दिन्छौ तिमी मात्रै छायाँ, मलाई पनि बन्न देउन एउटा सानो हाँगा’ मात्र थियो । त्यसमा न एरेन्ज थियो, न त पछाडिका शब्द ।

मैले हल्का अभ्यास गरेर गएकी थिएँ । मलाई पिपल सबैभन्दा बढी मनपर्छ । गीतमा पिपल नै थियो । शब्द मन परे पनि गीत गाउन अनकनाइरहेकी थिएँ । मैले गीत एक खालको सोचेको छु, आशिष दाइले मान्नुहुन्छ कि हुन्न भन्ने थियो । ‘नाइँ मलाई थाहा छैन’ उहाँले गर्नुभएको थियो ।

गीतको पछाडिको ‘मेरो परदेशी घर आउने बेला भो, म पनि त दिन सक्छु लुकी लुकी छायाँ’ शब्द सुनेपछि झन गरूँ गरूँ लाग्यो । अनि म दाइलाई भेट्न गएँ । उहाँले नयाँ शैलीमा गर्नुपर्छ भन्नुभयो । अनि रेकर्डिङको डमी गर्‍यौँ ।

गीत हिट भएपछिको चुनौती के देख्नुभयो ?

एकपछि अर्को गीत चलिरहँदा पनि तीमध्ये धेरै गीतहरू नचलेका पनि हुन्छन् । मैले यो चार वर्षमा धेरै गीत गाएकी छु । ती सबै गीत चलेका छैनन् । केहीमात्र चले । अन्य स्रष्टाहरूको पनि औँलामा गन्न सकिने गीतहरू मात्र चलेका हुन्छन् ।

गीतले आफ्नो कर्म, भाग्य लिएर आएको हुन्छ । यो मान्छेले यस्तो खालको गीत गाउन सक्छ भनेर ‘ब्राण्ड’ बनाउन सक्नुपर्छ । गीतमा फरकपन दिने सर्जकलाई श्रोता–दर्शकले ‘अब के आउँछ’ भन्ने सोधिरहनुभएको हुन्छ । एउटा गीत चलेपछि अब अर्को के गर्ने भनेर आफैँसँग एक किसिमको प्रतिस्पर्धा हुँदो रहेछ ।

कोरोना महामारीपछि अब सङ्गीत करियर कसरी अगाडि लैजाने योजना बनाउनुभएको छ ?

अहिले केही अप्ठ्यारो छ । रेकर्डिङ गर्नलाई दुई चार हजारले पुग्दैन । एउटा अडियो बनाउन पनि डेढलाखभन्दा माथि नै खर्च लाग्छ । आफूसँग सीप, क्षमता भए पनि आयस्रोतको कुरामा अहिले अलिकति बाँधिएको अवस्था छ । सोचे जसरी काम गर्न पाइएको छैन ।

यो अवस्थामा रोकिएका कामहरू पूरा गर्ने र आर्थिक स्थिति कसरी मजबुत बनाउने भन्ने सोच्नुपर्छ । अहिले काम चलाउन भन्दा पनि कसरी राम्रो गर्न सकिन्छ या त आफैँ गर्न सकिन्छ अथवा खर्च घटाएर आफूले गरेका सिर्जनालाई एरेन्जमेन्ट वा रेकर्डिङ गर्न सकिन्छ, त्यो तरिकाले पनि सोचिरहेकी छु ।

लकडाउनको समयमा साङ्गीतिक कर्म कस्तो रह्यो ?

घरमा बस्न, परिवारसँग समय दिन र रोकिएका कामहरू गर्न समय पाइयो । यस्तो समय प्रकृतिले नै दिएको हो कि जस्तो लाग्छ । यसलाई मैले सकारात्मकरूपमै लिएँ । त्यो समय गइसकेको पनि छैन । अब के हुन्छ भन्ने पनि बाँकी नै छ ।

म झापामा हुँदा झापामै रेकर्डिङ गरेँ । सिन्धुलीमा हुँदा अलिअलि गीतहरू लेखेँ । त्यो बीचमा दुईचार वटा म्युजिक भिडियोहरू रेकर्डिङको काम पनि गरेँ ।

गीत रेकर्ड गराउँदा तपाईंको मापदण्ड के हो ?

पहिलो त गीतको शब्द नै हो । गीतमा शब्द खराब भइदियो र त्यो गीत गाएँ भने मेरो इमेजमा, मेरो गीतमा र मेरो करियरमा नै गाह्रो अवस्था आउनसक्छ । समाजलाई असर पार्ने किसिमका शब्द छ भने त्यो म गाउदिनँ । यस्ता शब्द भएका गीतहरू मैले धेरै छोडेकी छु ।

सङ्गीतसँग जोडिएको शब्द जीवन्त हुन्छ । त्यसले गर्दा म शब्दमा ध्यान दिन्छु । त्यहीकारण तीनचार वर्षदेखि शब्दहरू छानेर गीत गाइरहेकी छु । सामाजिक चेतना भएका, सकारात्मक सोच भएका शब्दहरू मनपर्छ । मौलिक कला, संस्कृति र समाजलाई देखाउने, बुझाउने खालका शब्द प्रिय लाग्छन् ।

सङ्गीतबाहेक अन्य व्यवसायमा आबद्ध हुने सोच पनि छ कि !

यो त एकदमै आवश्यक पर्छ । गीत र सङ्गीत भनेको सधैँ मनपराइरहनु हुन्छ भन्ने हुँदैन । समय सधैँ एकनासको पनि हुँदैन । एउटा गीत हिट भए पनि त्यसले हाम्रो दैनिकी र जीवनयापनमा कत्तिको प्रभाव पारेको छ भन्ने कुरामा निर्भर हुन्छ ।

अहिले सङ्गीतबाहेक अन्य केही काम गरेको पनि छैन । हामी श्रीमानश्रीमती नै सङ्गीतमा छौँ । व्यापार व्यवसाय साइडमा हुँदा अलिकति फरक चाहिँ हुन्छ । यही गर्छु भन्ने चाहिँ छैन तर गर्नुपर्छ भन्ने छ ।

प्रकाशित मिति : २० माघ २०७७, मंगलबार  ३ : १० बजे

कसको गल्तीले रोकियो देशभरको इन्टरनेट सेवा? सरकार र सेवा प्रदायक आरोप-प्रत्यारोप

काठमाडौं- नेपालभर बिहीबार अपरान्हदेखि करिब ६ घण्टासम्म इन्टरनेट सेवा प्रभावित

सात महिनाको युद्धमा प्यालेस्टिनी जिडिपी २७ प्रतिशतले सङ्कुचित

वासिङ्टन – सात महिनाको युद्धपछि गरिबी दर बढेसँगै प्यालेस्टिनी अर्थतन्त्र

सांसद बस्नेत मुछिएको सहकारी प्रकरण छानबिन गर्न सरकारलाई राप्रपाको आग्रह

राष्ट्रिय प्रजातन्त्र पार्टीले प्रतिनिधि सभा सांसद गीता बस्नेत जोडिएको सहकारी

चिनियाँ राजदूत झी सहभागी कार्यक्रममा विरोध प्रदर्शन

ताइवान – ताइवानी र तिब्बती विद्यार्थीहरूले संयुक्त राज्य अमेरिकाका लागि

पर्यटकको आकर्षण बन्दै गुरुङगाउँको ‘अम्बोटे होमस्टे’

धादिङ – धादिङ जिल्लाको उत्तरी क्षेत्र गङ्गाजमुना गाउँपालिका–३ गुम्दीस्थित गुरुङगाउँको