भारतमा नागरिकता विधेयकको विरोधले नेपालमा पार्ने प्रभाव | Khabarhub Khabarhub

भारतमा नागरिकता विधेयकको विरोधले नेपालमा पार्ने प्रभाव



विडम्बना नै मान्नु पर्दछ कि विश्वका अन्य देशहरु आफ्नो देशलाई धर्मसापेक्ष बनाउन चाहन्छन् तर नेपाल र भारतलाई धर्मनिरपेक्ष भएको हेर्न चाहन्छन् ।

ठीक त्यसरी नै दक्षिण एसियाका कतिपय देशहरु आफ्नो देशको भौगोलिक सीमानालाई कठोर, सुरक्षित एवं अभेद्य बनाउन चाहन्छन् । अन्य कुनै पनि देश र धर्मका व्यक्ति आफ्नो देशको भौगोलिक सीमानामा प्रवेश गरोस् भन्ने हेर्न चाहदैनन् ।

ती देशहरु नै आफ्नो देशमा कठोर नागरिकता प्रावधान लागू गरेर अनागरिकलाई देशबाट बाहिर पठाउन चाहन्छन् तर भारतमा भने विदेशी शरणार्थीहरुको लागि सधैको निम्ति सिमानाको ढोका खुल्ला रहोस भन्ने हेर्न चाहन्छन् ।

भारतले आफ्नो देशमा हालै लागू गरेको नागरिकता संशोधन सम्बन्धी नयाँ कानूनको सम्बन्धमा दक्षिण एसियाका बाँकी देशहरुमा देखिएको चिन्ता र विरोध यसैको प्रमाण हो ।

जबकि संविधान संशोधन, नागरिकता सम्बन्धी नयाँ कानून र आन्तरिक सुरक्षाको बारेमा आवश्यक निर्णय लिनु कुनै पनि देशको आन्तरिक मामिला हुन जान्छ र यसमा अन्य कुनै पनि देशले चासो लिनुको कुनै अर्थ छैन ।

भारतीय संसदको दुवै सदनबाट यो नागरिकता संशोधन ऐन पारित भइसकेपछि अहिले कानून बनिसकेको छ । भारतका विपक्षी राजनीतिक दलहरु र तिनको समर्थन प्राप्त त्यहाँका दोस्रो बहुसंख्यक मुसलमान जातिहरुको यसको विरोध गर्दै सडकमा उत्रेका छन् ।

भारतका प्रधानमन्त्री नरेन्द्र मोदी नेतृत्वको सरकारले विगत ६ वर्ष देखि एकपछि अर्को ऐतिहासिक र शाहसिलो निर्णय गर्दै आएको छ । हालै ल्याइएको नागरिकता संशोधन विधेयक पनि यसै मध्येको एक हो । जसले जे भने पनि यो कानूनबाट नेपाल र नेपालीले आत्तिनुपर्ने कुनै कारण छैन ।

सन् १९५० को शान्ति एवं मैत्री सन्धिका कारण नेपालीहरुलाई शुरुदेखि नै भारतमा त्यो सबै अधिकार प्राप्त रहेको छ । जो त्यहाँका आम नागरिकलाई प्राप्त रहेको छ ।

भुटानीहरुलाई पनि भारतमा भारतीय नागरिक सरह नै व्यवहार गरिन्छ । तसर्थ यस सम्बन्धमा हामीले कुनै पनि किमिसको अभिरुची राख्नुको अर्थ छैन ।

प्रत्येक देशले आफ्नो आन्तरिक सुरक्षालाई दृष्टिगत गरेर तथा आफ्नो आवश्यकता एवं औचित्यको आधारमा नागरिकता प्रदान गर्ने कानूनमा संशोधनहरु गरिरहेको हुन्छ ।

हाम्रो देशमा पनि बंशज, वैवाहिक अंगिकृत, जन्मसिद्ध र अंगिकृत गरी चार थरीका नागरिकताको प्रावधान रहेको छ । सबैको निम्ति एकै किसिमको प्रावधान किन छैन ? भने प्रश्न उठाउनु कुतर्क हो ।

विधेयकको औचित्य

भारतको नागरिकता सम्बन्धी नयाँ कानूनले नागरिकता ऐन १९५५ मा भएको व्यवस्थालाई संशोधन गर्दै पाकिस्तान, अफगानिस्तान र बंगलादेश जस्ता इस्लामिक राष्ट्रहरुबाट ३१ डिसेम्बर २०१४ अघि भारत प्रवेश गरेका हिन्दु सिख, बौद्ध, इसाई, जैन र पारसीहरुलाई नागरिकता दिने नयाँ व्यवस्था गरेको छ ।

त्यस्ता व्यक्तिहरु कम्तीमा पनि १४ वर्ष देखि भारतमा बसोबास गरेको हुनुपर्दछ । सन् १९४७ मा हिन्दुहरुको निम्ति भारत र मुसलमानहरुको निम्ति छुट्टै देश पाकिस्तानको स्थापना भएको थियो ।

कतिपय कारणले पाकिस्तानी भू–भागमा रहेका हिन्दुहरु चाहेर पनि त्यतिबेला भारत आउन सकेनन् र केही मुसलमानहरु पनि भारत छोड्न चाहेनन् अथवा सकेनन् ।

भनिन्छ, सन् १९५५ मा भारतका तत्कालिन प्रधानमन्त्री पंडित जवाहरलाल नेहरु र पाकिस्तानका तत्कालिन शासक लियाकल अलि जिन्ना बीच एउटा सहमति कायम भएको थियो जसमा दुवै देशको सरकारले आ–आफ्नो देशका अल्पसंख्यकहरुसित समानताको व्यवहार गर्ने कुरा उल्लेख थियो ।

भारतमा त यस प्रावधानको लागू पनि गरियो तर पाकिस्तानमा यो लागू हुन सकेन । भारतको संविधानसभाले बनाएको संविधानले भारतलाई धर्मनिरपेक्ष राष्ट्र घोषित गर्‍यो तथा धर्म, भाषा, जाति, क्षेत्र, लिङ्ग, रङ्ग र उपासना पद्यति र वैचारिक आस्थाको आधारमा कुनै पनि किसिमको भेदभाव नगरिने प्रावधानको सुनिश्चितता कायम गर्‍यो ।

भारतमा डा. जाकिर हुसैन, फखरुद्दीन अलि अहमद र डा. ए.पी.जे. अब्दुल कलामहरु देशका राष्ट्रपति पनि बनाइए भने अनेकौ प्रान्तका मुख्यमन्त्री पनि बनाइए ।

भारतमा गएको सात दशकमा मुसलमानहरुको जनसंख्याका पनि धेरै गुणाले वृद्धि भएको छ । भारतका मुसलमानहरुसित समानताको व्यवहार मात्रै गरिएको छैन अपितु भारतका धनाढय एवं सम्पन्नहरुको सूचिमा पनि मुसलमानहरुको नाम अग्रपंक्तिमा आउँछ ।

भारतको संविधान र सरकारको सहयोग, सदभाव एवं संरक्षणका कारण भारतका मुसलमानहरुले भारतको आर्थिक प्रगतिका मात्रै होइन कि कला, संगीत, ज्ञान विज्ञान र अन्तरिक्ष अनुसन्धानमा समेत ठूलो योगदान गर्दै आएका छन् । भारतीय मुसलमानहरु आफ्नो राष्ट्रको सेवामा समर्पित छन् ।

यसको ठीक विपरित पाकिस्तानमा त त्यहाँका राष्ट्र निर्माता लियाकत अलि जिनाले पनि आफ्नो जीवनको उतरार्धमा निकै कष्टपूर्ण जीवन बिताउनु पर्‍यो भने उनले व्यक्त गरेका प्रतिवद्धता लागू गर्ने कुरा पनि भएन ।

जिना स्वयम् उद्धार प्रकृतिका थिए तर भारत विभाजनका समय हिन्दु एवं सिखहरु माथि भएको हत्या, हिंसा, अत्याचार एवं दमनलाई रोक्न सकेनन् अथवा रोक्न चाहेनन् । त्यसपछि उनको छवि पनि धमिलो हुन पुग्यो ।

पाकिस्तान स्थापनाको केही वर्षपछि नै त्यसलाई इस्लामिक राष्ट्र बनाउने अभियानको थालनी भयो र जुल्फिकार अलि भुट्टोको समयमा यो घोषित रुपमै इस्लामिक राष्ट्र बन्न गयो ।

यति मात्रै होइन इस्लामिक विश्वको नेतृत्व लिने महत्वकांक्षी योजना पनि उसले अघि सार्‍यो । यसले गर्दा त्यहाँ रहेका धार्मिक अल्पसंख्यक हिन्दु, सिख, जैन, पारसी र इसाईहरुमाथि अन्याय एवं अत्याचार हुन थाल्यो ।

यिनको धार्मिक स्थलहरुलाई मन्दिर, गुरुद्वारा, गुम्बाहरुलाई ध्वस्त पार्ने, तिनका चेली बेटीहरुलाई अपहरण गर्ने, धर्म परिवर्तन गर्न दबाब दिने, बलजफ्ति बिहे गर्ने, तिनीहरुमाथि थरी–थरिका अन्याय एवं अत्याचार गर्ने क्रम जारी रहयो ।

पाकिस्तानमा रहेका धार्मिक अल्पसंख्यकहरुलाई त्यहाँ मतदानको अधिकार पनि दिइएको छैन । केवल नगन्य स्थान संसदमा राखिएको छ । भारत विभाजनको समयमा पाकिस्तानको कराँची शहरमा ५१ प्रतिशत हिन्दुहरु थिए जुन अहिले आएर एक–दुई प्रतिशतमा खुम्चिएको छ ।

त्यस्तै त्यस देशमा हिन्दुहरुको जनसंख्या शुरुमा १४ प्रतिशत थियो । जुन अहिले आएर एक प्रतिशतमा सीमित छ ।

पाकिस्तानमा धार्मिक उत्पीडनको अवस्था यति हदसम्म दयनीय एवं हृदयविदारक छ कि त्यहाँका प्रधानमन्त्री इमरान खानको सत्ताधारी तहरिक–ए–इन्साफ पार्टीका एक जना सिख सांसदले आफु अब कहिल्यै पाकिस्तानमा नफर्कने भन्दै भारतमै प्राण त्याग गर्ने घोषणा गरेका छन् ।

पाकिस्तानबाट धार्मिक यात्राको बहानामा भारतमा आएका हजारौँ धार्मिक अल्पसंख्यकहरु आफु भोकै मरे पनि भारतीय भू–भागमै मर्ने तर पाकिस्तान न फर्किने प्रण नै गरेका छन् ।

अफगानिस्तान त तालिबानहरुले बामिआनमा रहेको गौतमबुद्धको विश्वकै सबै भन्दा ठूलो स्टैच्चुलाई तोप लगाएर ध्वस्त पारेको घटना धेरै पुरानो भएको छैन । त्यहाँ बस्ने धार्मिक अल्पसंख्यकहरुको सामाजिक, आर्थिक र राजनीतिक अवस्था बारे सहजै कल्पना गर्न सकिन्छ ।

धर्मको आधारमा भारतबाट पाकिस्तान निर्माण त भयो तर भाषाको आधारमा पाकिस्तानको पनि विभाजन भयो र बंगलाभाषी मुसलमानहरुले पाकिस्तानबाट अलग भई आफ्नो निम्ति छुट्टै देश पूर्वी पाकिस्तान (बंगलादेश) को गठन गरे तर त्यहाँ पनि धार्मिक अल्पसंख्यकहरु माथिको भेदभाव र अत्याचार कम भएन बाध्य भएर त्यहाँका हिन्दुहरु भारतमा शरण लिन बाध्य भए ।

हुनत बंगलादेशबाट लाखौँ मुसलमानहरु पनि गरिबी र बेरोजगारीका कारण भारतमा अवैध रुपमा प्रवेश गरेका छन् । कतिपयले ति बंगलादेशी मुसलमानहरुलाई पनि भारतको नागरिकता दिइनुपर्ने माग नगरेका होइनन् तर पाकिस्तान, अफगानिस्तान र बंगलादेश इस्लामिक राष्ट्र भएको तथा त्यहाँ बस्ने मुसलमानहरुसित धार्मिक भेदभाव र उत्पीडन हुनै नसक्ने तर्क राख्दै भारत सरकारले तिनीहरुलाई नागरिकता नदिने घोषणा गरेको छ ।

अमेरिकाले पनि विश्वका कतिपय देशका नागरिकहरुलाई ग्रीन कार्डको सुविधा दिएको छैन । उत्तरी छिमेकी चीनले पनि हङकङमा नेपालीहरुको प्रवेशमाथि रोक लगाएको छ । विश्वका अन्य कतिपय देशहरुले पनि शरर्णार्थी र नागरिकताको सम्बन्धमा आफ्नो आवश्यकता र सुविधा अनुसारको कानून बनाएको छ । यसमा अन्य देशले टिप्पणी गर्नुको कुनै औचित्य छैन ।

भारतमा यस्ता धार्मिक उत्पीडितहरुलाई नागरिकता दिईनु पर्ने माग विगत लामो समयदेखि उठ्दै आएको हो । भारतको पूर्वोत्तरमा यस्ता नागरिकहरुलाई बस्न नदिने माग त्यहाँका स्थानीयहरुको रहेको छ । भारत सरकारले यसबारेमा आफ्नो धारणा प्रष्ट पारिसकेको छ । तसर्थ यो विशुद्ध रुपमा भारतको आन्तरिक मामिला हो।

प्रकाशित मिति : ११ पुस २०७६, शुक्रबार  ८ : २५ बजे

चुरे पहाडका अधिकांश वनमा डढेलो

गोदावरी– कैलालीको चुरे पहाडमा पर्ने मोहन्याल र चुरे गाउँपालिकाअन्तर्गतका अधिकांश

परियोजनामा सम्झौता टर्दै, तर अर्थमन्त्री भन्छन्‌ – ‘लगानी सम्मेलन सफल भयो’

काठमाडौं – अर्थमन्त्री एवम् लगानी बोर्ड उपाध्यक्ष वर्षमान पुनले लगानी

महोत्तरीका आगलागी पीडितलाई कामपाको १० लाख सहयोग

काठमाडौं– काठमाडौं महानगरपालिकाले महोत्तरी जिल्लाको मटिहानी नगरपालिका–६ जरलहवा टोलका आगलागी

भक्तपुरमा १६ वर्षीया किशोरी बलात्कृत, आरोपित वृद्ध पक्राउ 

भक्तपुर– भक्तपुरमा १६ वर्षीया किशोरीलाई जबरजस्ती करणी गरेको आरोपमा एक

बझाङ प्रदेश सभा १ मा एमालेका दमन भण्डारी विजयी

बझाङ प्रदेश सभा १ को निर्वाचनमा नेकपा एमालेका उम्मेदवार दमन